avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl
  • Podjazdy 1900m
  • Sprzęt kellys viper

Gródek nad Dunajcem

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 14.07.2015 | Komentarze 0

trasa: Strzeszyn-Libusza-Kobylanka-Zagórzany-Moszczenica-Łużna-Szalowa-Stróże-Wojnarowa-Niecew-Bukowisko-Niecew-Korzenna-Trzycierz-Łęka-Librantowa-Klimkówka-Wielogłowy-Gródek nad Dunajcem-Podole Górowa-Bukowiec-Bruśnik-Pławna-Ciężkowice-Gromnik-Rzepienniki-Ołpiny-Rożnowice-Binarowa-Biecz-Libusza-Strzeszyn

Ruszamy późno bo po 7 ale wcześniej się nie dało. Miało być całkowicie gdzie indziej ale los chciał inaczej. Mimo dość wysokiej temperatury cała trasa przejechana bardzo sprawnie mimo małych problemów z orientacją w terenie.
Przez złe oznakowanie dojazdu do Bukowca byliśmy tam dwa razy. Za pierwszym razem zachęcił nas znak "Diable Skały". Zrobilismy dzięki temu aż 17 kilometrów więcej. Przy  dobrej widoczności znad Librantowej mogliśmy podziwiać oprócz pasma Radziejowej także Tatry.  Po przejechaniu przez Gródek nad Dunajcem mapy Google błędnie wskazały nam drogę do Bukowca jako asfaltową, której nie było i trzeba było się wspinać pod bardzo stromą ścianę do góry. W drodze powrotnej zajeżdżamy do Martyny. Powrót przez  Binarową ze średnią w okolicach 30km/h :).
Po drodze spotkaliśmy całą masę kolarzy co bardzo cieszy.
fotki:
Bociany w Wojnarowej

Skała oznaczona jako pierwsza w rezerwacie

Sporej wielkości te skały

Przyjemny betonik
W oddali wieża w Bruśniku

Mało ruchliwa droga w Rzepienniku Suchym

Widok na pasmo Brzanki zawsze piękny