avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl

Grudzień, 2015

towarzyskie kilometry

Poniedziałek, 28 grudnia 2015 · dodano: 31.12.2015 | Komentarze 0

Wczoraj napisał do mnie Szymek. Dziś po 13 spotkaliśmy się na Orlenie w Bieczu. Szymek wziął jeszcze kolegę Maćka. Ruszamy żwawo gdyż ja jak zwykle się spóźniłem jadąc przez Kamieniec. Pierwszy podjazd pod Kurpiel idzie gładko. z bocznym wiatrem.  Po wyjechaniu na drogę główną w stronę Olszyn już tak przyjemnie nie jest ze względu na porywisty wiatr. W spokojnym tempie dojeżdżamy do Ołpin, gdzie razem z Szymonem odbijamy w lewo pod Teresin .Maciek pojechał do domu. Po wymęczeniu podjazdu docieram pod Kościół w Rzepienniku Suchym, gdzie się rozdzielamy po chwili. Samotnie wracam spokojnie do domu przez Rożnowice, Binarową i Biecz. Bardzo udany wyjazd. Idzie mróz :(
fotki:
Zjazd z Kamieńca 2
Na kUrpielu
Pod Teresin

Ołpiny ss

Kategoria 50-100km, mtb, z kimś

przed zimą

Niedziela, 27 grudnia 2015 · dodano: 27.12.2015 | Komentarze 0

Zmotywowałem się dopiero po zmroku ale tylko na krótką traskę prze Libuszę,Kobylankę, Kryg, Wójtową, Korczynę i deptak koło Ropy. Spokojnie w mocnym wietrze. Robi się chłodno
Kategoria 20-50km, mtb, sam

Świąteczny Liwocz

Sobota, 26 grudnia 2015 · dodano: 31.12.2015 | Komentarze 0

Plan był jasny: wjechać na raz na sam szczyt góry Liwocz. Tym razem jazdę zacząłem nietypowo, bo w Trzcinicy gdzie  pojechałem autem z tatą. Tam już wsiadłem na rower i jechałem za nim. Pokazał mi bardzo fajną aczkolwiek króciutką sztajfe. Dalej jadąc za nim przez m. in. Opacie, Wróblową i Ujazd dotarłem do Brzysk, gdzie szukałem podjazdu pod Liwocz(2 wariantu bo pierwszy- łatwiejszy minąłem po drodze). Po ubraniu drugiej pary skarpet pod sklepem i  chwilowemu zgubieniu się odnalazłem to czego szukałem. Warto było szukać gdyż moim oczom ukazała się wspaniała ściana pod którą musiałem się sporo namęczyć(Strava pokazuje w jednym miejscu 27% co jest bardzo prawdopodobne). Później już bez problemów mimo jeszcze jednej 20% ścianki(dużo przyjemniejszej) lajtowo i spokojnie wjechałem na sam szczyt.  Obowiązkowo wszedłem  na krzyż. Niestety nie porobiłem zdjęć, gdyż telefon odmówił posłuszeństwa. Po posileniu się zjechałem do Brzysk pierwszym wariantem . Niestety nie poszalałem bo sporo było turystów pieszych. Z racji niedziałającego telefonu jechałem na przysłowiowego "czuja" i w sumie zaliczyłem fajny podjazd znajdujący się między Brzyskami a Błażkową.  Przy zapadającym zmroku wyjechałem w Błażkowej koło kościoła. Dalej już w miarę znaną trasą przez Dębową dotarłem do Czermnej. Pozostałe kilometry minęły bardzo spokojnie i przyjemnie. W ciemnościach dojechałem do domu zaliczając po drodze Kurpiel.
Trzeba kupić powerbanka.

Kategoria 50-100km, mtb, sam

wigilijnie

Czwartek, 24 grudnia 2015 · dodano: 26.12.2015 | Komentarze 0

Tylko krótko do Biecza zrobić pomiar, który i tak  nie wyszedł później jeszcze przez Korczynę. Mokro
Kategoria 0-20km, mtb, sam

przedświątecznie

Środa, 23 grudnia 2015 · dodano: 23.12.2015 | Komentarze 0

trasa: Strzeszyn-Libusza-Kobylanka-Kryg-Rozdziele-Lipinki-Wójtowa-Pagorzyna(przełęcz)-Wójtowa-Grudna-Biecz-dom

Nowe buty sprezentowane przez Mikołaja musiały zostać szybko wypróbowane. I tak też się stało. Po montażu udałem się na krótką przejażdżkę w mega silnym halnym.Najgorszy był zdecydowanie między Kobylanką a Lipinkami gdzie podmuchy "wyrzucały" mnie na środek drogi. Natomiast na prostej w Lipinkach bez problemu osiągnąłem ponad 50km/h.  Jadąc prze Lipinki obowiązkowo zaliczyłem przełęcz pagorzyńską i już o ciemności wróciłem do domu.

Niby święta bez śniegu jakieś takie nijakie ale za to można śmiało jeździć
fotki:
Słońce tym razem  raczej przeszkadza