avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl

we 3

Suma podjazdów:19164 m

poniedziałek

Poniedziałek, 7 marca 2016 · dodano: 14.03.2016 | Komentarze 1

Mieliśmy jechać rano ale lało. Po południu przestało a Parker miał jeszcze chwilę czasu więc przejechaliśmy parę kilometrów. Jechał z nami również Robert.
Spotkaliśmy się koło stawu w Libuszy i na początek podjazd pod Sośniny. Wszedł bardzo sprawnie. Dalej  grzbietem do Wójtowej. Koło szkoły w Wójtowej odbliśmy na Libuszę i odstawiliśmy Roberta, a sami zrobiliśmy jeszcze 10 kilometrów jadąc prze Kobylankę, Kryg(Kraken). Przy zjeździe do Artura ja pojechałem prosto, bo  za dużo czasu nie miałem. Mimo wszystko udany weekend.
Jest dobrze

Mocna ucieczka

Klimatycznie w marcu

Przedwiośnie

Gangsta-bikers

Kategoria 20-50km, mtb, we 3, z kimś

• Sprzęt kellys viper

Kruzok, Góra Skała, Priesmyk Branisko,Bajerovce, czyli Góry Lewockie w jesiennym wydaniu

Środa, 21 października 2015 · dodano: 28.01.2016 | Komentarze 1

Dzień wcześniej wróciłem z Krk. Po szybkim  przygotowaniu przyjechał Artur i po chwili gramolenia byliśmy już u niego. Tam pakowanie większe 3 rowerów. Poszliśmy spać po północy. Pobudka przed 5. Dopiero o 6 wyjeżdżamy. Na miejscu jesteśmy tuż przed 8 czyli godzinka w wiadomo co. W pochmurnej pogodzie ruszyliśmy w stronę granicy, która była tuż przed nami. Podjazd pod przełęcz Vebec, który  rozpoczął się może 300 metrów  po przekroczeniu granicy wszedł bardzo dobrze. Trzeba pochwalić jakość nawierzchni, która ułatwiała przyjemną jazdę. Jedynie końcówka była trochę trudniejsza. Na przełęczy  jak zwykle  parę fotek i szybki zjazd do Starej Lubovli. Przejazd przez miasto nie należał do najciekawszych ale na szczęście udało się bez zbytniego błądzenia. Po zjechaniu z 68 w Plavnicy rozpoczynamy spokojny podjazd pod Bajerovce. Widoki mimo zachmurzenia przyprawiają o zachwyt, a szczególnie ośnieżone wierzchołki gór. Po wjechaniu na przełęcz znowu parę fotek i bardzo szybki zjazd okraszony Vmaxami. Po zjeździe czekał nas najłagodniejszy tego dnia odcinek pnący lekko w górę aż do miejscowości Vyzny Slavkov. W tej miejscowości trochę błądzenia ale za to zwiedziliśmy opuszczony kamieniołom wyglądający jak z jakiejś gry :). Po odnalezieniu właściwej drogi rozpoczynamy podjazd pod przełęcz oznaczony na altimetrze jako Góra Skała. I od razu mocny suprise. Wjeżdżamy po pięknym, nowiutkim asfalcie praktycznie bez jakiegokolwiek auta. Pod koniec podjazdu wychodzi Słońce, więc robimy parę zdjęć. Asfalt kończy się  wraz z końcem podjazdu.  Zjazd  już zdecydowanie mniej przyjemny. W pewnym momencie Arkowi spada tylnia lampka. Niestety nie nadaje się już do użytku. Paskudny zjazd rekompensuje nam cudowny widok na warownię Spiski Hrad. Niestety nie mamy czasu jej zwiedzać.  W miejscowości Bijacovce odbijamy w lewo by zaliczyć Priesmyk Branisko. Charakterystyka tego podjazdu jest podobna jest do przełęczy magurskiej aczkolwiek według mnie trochę trudniejszy. Na szczycie łapie nas deszcz. Najpierw lekki więc szybko nawracamy i ciągniemy po serpentynach. Niestety deszcz się wzmaga, więc ubieramy stroje przeciwdeszczowe. Na dole stajemy pod drzewem i przeczekujemy opad. Gdy się uspokaja ruszamy dalej w stronę Lewoczy mijając po drodze Spiski Hrad i rezerwat Siva Brada(trawertynowe wzgórze). W Lewoczy zaliczamy Marianską Horę do której dojazd jest rewelacyjny. Tam tylko dojeżdżamy do końca i szybko wracamy. Na stacji robimy małe uzupełnienie zapasów i ruszamy jeszcze kawałek paskudną drogą o bardzo dużym ruchu. Na szczęście po 2 kilometrach zjeżdżamy w lewo w stronę głównego podjazdu tego dnia, którym była Góra Kruzok. Podziwiając piękne widoki i robiąc mnóstwo zdjęć szybko pokonujemy najwyższy punkt wyprawy. Na nieszczęście w tym miejscu zaczyna padać. Po ubraniu  deszczowców rozpoczynamy zjazd. Deszcz wraz ze spadkiem wysokości ustępuje. Robi się całkowicie ciemno. Zdejmujemy deszczowce i pokonując kolejne górskie miejscowości docieramy do szczytu podjazdu Brutovce z którego podobno przy dobrej pogodzie można podziwiać piękne widoki. My niestety posilamy się jedynie i ruszamy w długi zjazd w zasadzie aż do Lipan. W Lipanach napotykamy duże grupki Cyganów(raczej nie nastawionych przyjaźnie). Za Lipanami znowu zaczyna padać ale na szczęście krótko i słabo. Podjazd pod Puste Pole strasznie nas męczy. Na szczęście na szczycie znajdowała się stacja benzynowa z fajnym sklepikiem, w którym kupiliśmy wszystko co chcieliśmy. Pojedzeni wyruszyliśmy w dalszą drogę. Biegła ona spokojnie. Tuż przed Lubovną złapał nas kolejny deszcz tym razem mocniejszy ale tragedii nie było. Tuż przed ostatnim tego dnia podjazdem  Vebec posililiśmy się batonami energetycznymi. Już bardzo wolnym tempem wtoczyliśmy się na szczyt. Całą trasę zacierałem na ten 12 kilometrowy zjazd ręce. Niestety zjazd ten okazał się prawdziwą udręką. Już na samym początku zaczęło lać. Przemoczeni przede wszystkim w ręce i nogi gdyż buty nie wytrzymały takiego naporu wody dotarliśmy do auta tuż przed północą. Przed 2 byłem w domu. Rano jechałem do Krk.
Dziękuję Arturowi oraz Arkowi za wspaniałego tripa.
fotki:
Rondo i granica po nim

Miny jakieś nietęgie

Mimo słabej widoczności widoki całkiem całkiem

Pierwsza przełęcz Vebec

Trzeba docenić Słowaków

Start podjazdu pod Mariańską

Kościół na szczycie Mariańskie Hory

Niestety aparat odmówił posłuszeństwa (telefon się wyłączył) i więcej zdjęć nie zrobiłem. Dokładniejszy opis wraz z charakterystyką podjazdów u Artura:

Zamek w Tarnowie

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 14.07.2015 | Komentarze 1

trasa: Strzeszyn-Biecz-Święcany-Szerzyny-Ołpiny-Żurowa-Ryglice-Zalasowa-Szynwałd-Skrzyszów-Tarnów-Tarnowiec-Nowodworze-Poręba Radlna-Zabłędza-Tuchów-Lubaszowa-Olszyny-Święcany-Biecz-Strzeszyn

Umówiona jazda z kolegą Artura. Cały czas była przesuwana aż w końcu się udało. Sporo nowych dróg poznanych. Odcinek z Tarnowa do Lubaszowej bardzo ruchliwy.
fotki:
Przebijające się Słońce

Ciągniemy w stronę Ostego Kamienia
Extra widoki prawie ze szczytu
Tarnów widziany z ruin zamku
Tarnów widziany z ruin zamku © Kubacz93

Ruiny zamku na górze Św. Marcina
Ruiny zamku na górze Św. Marcina © Kubacz93

Kategoria 100-200km, mtb, we 3

Święcany

Wtorek, 24 lutego 2015 · dodano: 24.02.2015 | Komentarze 0

z Parkerem i Arkiem krótko ale fajnie przez Biecz Święcany i podobny powrót. Vmax na zjeździe dotychczas nieznaną drogą z Kurpielu z dużą rezerwą
Kategoria we 3, mtb, 20-50km

lenistwo

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 16.08.2013 | Komentarze 0

Ruszyliśmy późno chyba za późno w stronę Gorlic ale od razu było wiadomo że nie jedziemy nad jezioro Rożnowskie z racji nieznajomości trasy i pory w jakiej się wybraliśmy. Jestem pod wrażeniem wyczynu Arka który tylko 7 razy wylądował na poboczu.. a taka była ochota na przynajmniej 100, lecz może jeszcze się uda zrobić
Kategoria we 3, 50-100km, mtb

okreznie na picie

Piątek, 9 sierpnia 2013 · dodano: 09.08.2013 | Komentarze 0

Do Parkera ale jeszcze po Arka i później przejażdżka
Kategoria we 3, 20-50km, mtb

i znowu jakieś problemy

Niedziela, 4 sierpnia 2013 · dodano: 04.08.2013 | Komentarze 0

trasa: Strzeszyn-Biecz-Święcany-Siepietnica-Skołyszyn-Jodłowa-Brzyska-Liwocz-Jasło-Święcany-Strzeszyn-Rożnowice-Olszyny-Ołpiny-Rożnowice-Strzeszyn

Jazda miła we 3 chociaż jak zwykle się spóźniłem i z małymi kłopotami w orientacji w terenie.

w drodze z Martyną znowu jakieś dziwne problemy z rowerem

TDP

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 0

Oczywiście musiało być brzydko ale i tak fajnie tylko bidonów brak
Kategoria 20-50km, mtb, we 3

diabli folusz

Poniedziałek, 29 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

strzeszyn<-> libusza<->rozdziele<->folusz

we 3 :) chyba z wiatrem

lajtóweczka

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

Trasa: Strzeszyn - Biecz-Szerzyny-Ołpiny-Olszyny-Suchy-Rożnowice-Turza-Moszczenica-Kwiatonowice-Strzeszyn-Kryg-Strzeszyn

Jazda przyjemna zwłaszcza po kilkunastu km Z Dominikiem i Parkersonem. Na Kurpielu nowy rekord :P