avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl
  • Sprzęt kellys viper

a miało być konkretnie

Piątek, 12 lutego 2016 · dodano: 16.02.2016 | Komentarze 2

Zaplanowałem na ten dzień minimum seteczkę. Miałem zamiar objechać m. in. Ciężkowice i zaliczyć podjazd Polichty od Brzozowej znajdujący się niedaleko Gromnika. Początek przez Korczynę Wójtową spokojnie pod konkretny ale nie aż tak bardzo porywisty jak ostatnimi czasy wiatr. Od Kobylanki jadę już z wiatrem. Obieram kierunek na Kwiatonowice. Podjazd z wiatrem od strony Gorlic wchodzi dobrze. Na szczycie pełno śniegu.
Śnieg na górze

A w dolinach brak śniegu
A w dolinach brak śniegu © Kubacz93
Zima w Kwiatonowicach
Zima w Kwiatonowicach © Kubacz93

Po minięciu szkoły dostrzegam problem poważny problem z tylnym kołem. Niestety muszę poważnie skrócić trasę ze względu na możliwość wystąpienia poważniejszej awarii. Bardzo powolnym tempem zwłaszcza na zjazdach i po prostym dojeżdżam do Turzy. W tej miejscowości odbijam na Sitnicę. Zjeżdżając w dolinę temperatura mocno spada. Ubieram grubsze rękawice i nakrycie głowy. Zaliczam ulubiony podjazd z Sitnicy do Rzepiennika Suchego i udaję się do Martyny.
W  stosunkowo wysoko położonym Rzepienniku Suchym również sporo śniegu
W stosunkowo wysoko położonym Rzepienniku Suchym również sporo śniegu © Kubacz93
Powrót przez Binarową równym wolnym tempem.  Mijam mocno zniszczone auto znajdujące się w rowie (jakiegoś  amatora szybkości nie radzącego sobie z zakrętami) i docieram szczęśliwie do domu.

Na koniec dla porównania dwa dni po sobie w tym samym miejscu