avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl
  • Sprzęt kellys viper

przez Turzę

Niedziela, 16 lutego 2014 · dodano: 16.02.2014 | Komentarze 0

Z racji tego że wczoraj nie pojechałem do Martyny dziś to uczyniłem standardową trasą przez Kamieniec  i podjazdem pod Ołpiny od strony Rożnowic. Po chwili spędzonej z lubą i zakupieniu nowej odzieży rowerowej udałem się w dalszą część trasy przez Turzę. Podjazd troszeczkę mnie wymęczył gdyż znowu dał się odczuć brak glukozy przez co opadłem z sił. Poratowałem się w sklepie w Kwiatonowicach 2 wafelkami. Po zjeździe z Kwiatonowic obrałem trasę w stronę domu przez Klęczany Libuszę. Cel na dziś został osiągnięty. Na uwagę zasługuje również wiatr a raczej jego brak bo wczoraj to był koszmar.
Trasa: Strzeszyn- Biecz-Binarowa(Kamieniec)-Racławice-Rożnowice-Ołpiny-Rzepiennik Suchy- Rzepiennik Biskupi-Turza-Moszczenica-Kwiatonowice-Zagórzany-Gorlice-Klęczany-Libusza-dom

Widok na Ołpiny z pasmem Brzanki w tle
Widok na Ołpiny z pasmem Brzanki w tle © Kubacz93
Śnieg jeszcze obecny w rowach