avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl
  • Sprzęt kellys viper

power of wind

Sobota, 15 lutego 2014 · dodano: 15.02.2014 | Komentarze 2

Pogoda dziś bardzo zachęcała do jazdy więc wybrałem się na przejażdżkę. Od razu konkretnie podjazd pod Strzeszyn i jak ostatnio potokami do Klęczan. Następnie przez Gorlice, Kobylankę  i Sękową. Na tym odcinku męczył mnie straszliwy wiatr. Parę razy szczęśliwie zdołałem utrzymać rower na drodze. W Sękowej skręt w stronę Wapiennego przez Męciny. Podjazd poszedł dosyć gładko gdyż to obszar zalesiony. Po wjechaniu na szczyt wiatr znowu o sobie przypomniał ale tylko na moment gdyż zmieniłem kierunek jazdy i dalsza droga to praktycznie sama przyjemność z wiatrem. Dopiero po wjechaniu na Korczynę Sośniny sytuacja się powtórzyła . Dalsza trasa przez wójtową grudną Biecz do domu przebiegła spokojnie.

Trasa:Strzeszyn-Klęczany-Gorlice-Kobylanka-Sękowa-Męciny-Wapienne-Rozdziele-Kryg-Libusza-Strzeszyn-Korczyna-Wójtowa-Grudna-Biecz-Strzeszyn
kilka fot:
Wspomnienia z tamtego roku wracają hehe
Wspomnienia z tamtego roku wracają hehe © Kubacz93

Podjazd pod Męcinę tym razem poszedł gładko
Podjazd pod Męcinę tym razem poszedł gładko © Kubacz93

Ładne widoczki ale wiatr straszny
Ładne widoczki ale wiatr straszny © Kubacz93

Po płaskim na mtb to sporo