avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl
  • Sprzęt kellys viper

destroy stage

Czwartek, 13 lutego 2014 · dodano: 13.02.2014 | Komentarze 2

pierwszy raz coś konkretnego w tym miesiącu.Po wczorajszych dobrych informacjach na temat egzaminów miałem wielką chęć do jazdy.Zacząłem późno dopiero po 12 po sukcesie Kowalczyk. Trasa nietypowa bo zaczęta od podjazdu pod Strzeszyn  następnie dosyć standardowo przez Klęczany, Kobylankę, Kryg, Lipink,i Wójtową, Grudną, Biecz-Kurpiel, Święcany, Ołpiny-Teresin , Rożnowice,Binarowa-Kamieniec-Biecz. Podczas jazdy niestety złapała mnie "bomba" na podjeździe pod Teresin, ledwo się toczyłem. Jestem jednak ciekaw dlaczego właśnie na podjeździe skoro niektórzy głoszą herezje że po płaskim terenie jest ciężej zrobić porządny dystans. W takim razie zapraszam w moje tereny w celu zweryfikowania jak naprawdę jest i wcale nie musi być to 300km tylko 100