avatar Jestem Kuba i jeżdżę kiedy tylko mam czas. Mam przejechane 20673.11 kilometrów w tym 405.03 w terenie. .

Wykres roczny blog rowerowy Kubacz93.bikestats.pl
  • Sprzęt kellys viper

duże ampiltudy

Środa, 18 września 2013 · dodano: 18.09.2013 | Komentarze 2

rano start do Parkera na grzyby (liczyłem na więcej ale źle nie było), później przebrać się do domu i znowu w trasę tym razem na miejscowość Dzielec, tak bardzo przez Parkera osławioną(swoją drogą wiocha jak wiocha niczym się od pozostałych nie różni) przez Libuszę Lipinki.Docieramy do Pagorzyny tam spożywamy czekoladkę
Parker żarłok
i uzupełniamy płyny.Po postoju na chwileczkę na szczycie przełęczy między pagorzyną a wójtową jeszcze mały postój sprawdzić czy aby nie ma jakichś grzybów i droga powrotna do domu.Wjeżdżając sobie pod Korczynę znalazłem tego grzybka
Piękny cudowny i zdrowy brzozak ciężko go spotkać jednak dziś miałem dużo szczęścia © Kubacz93

Po rozdzieleniu w Libuszy wracam oczywiście na pędzie do domu i po dluższej przerwie jadę na nocną trasę tym razem sam przez Kobylankę- Kryg-Libuszę Korczynę Biecz spotykam PArkera i wracamy do domu